OLEMME JOHTAVA
YHTEISKUNNALLISEN
MARKKINOINNIN ASIANTUNTIJA,
JOHON OVAT VUOSIEN SAATOSSA LUOTTANEET
LUKEMATTOMAT ERI JÄRJESTÖT, LIITOT
SEKÄ ORGANISAATIOT.

Shampoo lisää 41% tuuheutta sekä 38% heleyttä ja suklaapatukka palauttaa todellisen minuutesi. Kaupallinen mainonta liioittelee ja pelaa mielikuvilla, mutta harvaa se häiritsee. Yhteiskunnallisessa markkinoinnissa asiat ovat kuitenkin toisin.
Kansalaisjärjestöt, eturyhmät, puolueet tai aktiivit kansalaiset reagoivat, mikäli viesti tuntuu viherpesulta tai vääristelyltä. Media tarttuu yhteiskunnallisiin teemoihin ja kilpailijat vastaavat disinformaatiolla. Suklaapatukka ei nouse lööppeihin, mutta yhteiskunnalliseen kampanjaan kohdistuva julkinen ryöpytys voi olla kovaa, joskus tarkoitushakuistakin.
Sosiaalinen media tekee markkinoinnin hallittavuudesta yhä haastavampaa. Samalla sosiaalisen median kuratointi, eli halutun keskusteluaiheen hyvä ylläpito, on kuin tehty yhteiskunnallisen markkinoinnin käyttöön.
Järjestömaailman tuntemus, yhteiskunnan ymmärrys ja luova osaaminen tekevät meistä sinulle hyvän kumppanin, alati muuttuvassa viestintäympäristössä.
RAUTA – YLI 30 VUOTTA
YHTEISKUNNALLISTA MAINONTAA

ASIAKKAITAMME

