Vastuu ympäristöstä, digitalisaatio sekä rakentamisen laatu ovat tämän päivän kilpailukeinoja. Toimialaosaamisemme ja vastuullisuuden asiantuntijuutemme markkinointiinne voimaa.


Rakennus- ja kiinteistötoimialan palveluiden ostaminen on vaiheittainen prosessi. Jotta mainonnalla saadaan tuloksia, niin viestin pitää olla kohdennettu kuhunkin päätöksentekovaiheeseen sopivaksi.

räätälöidyt viestit myyvät paremmin.

RAKENTAMISEN JA KIINTEISTÖTOIMIALAN PALVELUITA OSTAVAT NIIN AMMATTILAISET KUIN MAALLIKOT.
Ammattiostaja hankkii tarvitsemansa palvelun eri tavoin kuin esimerkiksi taloyhtiön hallitus. Molemmille kohderyhmille tarvitaan räätälöity viesti, jolla yritys voi erottua kilpailijoistaan.

RAKENTAMINEN JA KIINTEISTÖJEN KUNNOSSAPITO OVAT KORKEAN SIDONNAISUUDEN PÄÄTÖKSIÄ.
Taloudellisesti merkittäviä päätöksiä arvioidaan eri kriteereillä kuin vaikkapa päivittäistavaran ostamista. Mielenkiinto herätetään tunnetasolla ja asiakkuus hankitaan informatiivisella viestinnällä, mutta kaikkea ei voida kertoa yhdellä kertaa.

OSTOPROSESSI ON LÄHES AINA JAETTAVISSA VÄHINTÄÄN KAHTEEN VAIHEESEEN:
1. Miten päästä mukaan kilpailuun -> tunnettuus ja kiinnostus
2. Miten vakuuttaa ostajat -> haluttavuus, luotettavuus, asiantuntijuus

Tuotamme myynnin välineet, joilla kommunikoitte asiakkaillenne tehokkaasti ja tuloksellisesti.
• Eri ostoprosessin vaiheessa asiakas on kiinnostunut eri asioista
• Kun tehdään valintaa siitä, ketkä kutsutaan kilpailuun ovat mielikuvalliset seikat keskeisempiä
• Kun lopullinen valinta tehdään, niin informatiivisuus, referenssit ja luotettavuus (ja hinta!) nousevat tärkeämpään rooliin

 

SOITA JA SOVI TAPAAMINEN.

TAPIO HEICKELL 050 555 2953
TIMO RANTANEN 040 511 6364